top of page

Suntem suma amintirilor noastre!


Devenim ceea ce gândim. (Buddha)

Nu demult am citit citatul: "Suntem suma amintirilor noastre!" Mi-am dat seama că este un adevăr absolut, dar, de asemenea, am realizat că suntem destul de influenţabili când vine vorba de trecut. Este de ajuns să ne amintim un eveniment nu prea plăcut şi întreaga zi se învârte în jurul sentimentelor triste. Astfel, pierdem prezentul şi ne încărcăm cu energii negative.

Atunci când vrem să trăim viaţa la puterea pozitivă, amintirile trebuie selectate astfel încât să ne umplem sufletul de bucurie când accesăm anumite gânduri şi să fim recunoscători că am avut nişte lecţii de învăţat.

Sfaturile oamenilor înţelepţi ne sunt de mare ajutor pentru a ne orienta spre drumul plin de fericire unică, fericire creată de noi, pentru noi. Bucuriile nu trebuie căutate, ci create şi trăite la momentul oportun, iar de câte ori putem să ni le amintim cu mare drag.

Gândurile noastre pure, frumoase, pline de har se reflectă asupra oglinzii sufletului şi produc o vibraţie aparte pentru a putea trăi şi retrăi în balsamul propriu.

Luptă cu dragoste pentru amintiri frumoase şi pentru fericirea din prezent şi păstrează zilnic o bucată din cer asupra ta.

bottom of page