top of page

Nu uita să radiezi!

Nu demult, am primit sfatul: Nu uita să radiezi!

Mi-a plăcut atât de mult, încât am zâmbit din suflet şi am oferit şi eu această îndrumare mai departe. În schimb, eu am primit o altă reacţie: Cum să radiez cu atâtea probleme? Atunci, mi-am dat seama că noi – ca şi oameni normali – punem accentul pe probleme şi nu pe rezolvarea lor, iar de foarte multe ori: rezolvarea vine de la sine. Trebuie doar să avem răbdare pentru că toate sunt la timpul lor. Când se întâmplă să nu vină de la sine, trebuie să ne concentrăm şi pe restul vieţii, pentru că altfel ne îngropăm singuri într-o perioadă apăsătoare.

Măcar pentru o clipă de câteva minute: Nu uita să radiezi! Iar în momentul acela o să observi magia. Totul în jur se schimbă o dată cu starea ta şi o să ai parte de gânduri mai limpezi. Problemele o să le vezi altfel şi o să-ţi dai seama că este prea mult spus probleme; numai cuvântul în sine parcă agravează situaţia. O să observi că mai contează şi altceva decât problemele, iar ideile pentru rezolvarea lor o să-ţi apară în minte, fără ca tu să te mai fi gândit la ele. Totul se schimbă ca prin minune. Doar respiră şi bucură-te de viaţă!

Deci, vrei să ai parte de o minune în viaţa ta? Să scoţi la iveală magnificul din tine? NU UITA SĂ RADIEZI!

bottom of page