top of page

Suntem ocupaţi să avem, nu să fim!



Nu demult, am citit fraza: Oamenii sunt ocupaţi să aibă, nu să fie! Şi mi-am dat seama că suntem foarte mulţi cei care intrăm în prima categorie. Dar cel mai important este că am ajuns să facem acest lucru poate inconştient, doar mergând după tiparul lumii.

De multe ori – în momente melancolice – ne-am întrebat care ne este rostul pe această lume. Eu cred că este acela de a ne aminti cine suntem şi a ne crea pe noi înşine. Însă, am ajuns să reacţionăm ca nişte roboţi: trebuie să terminăm o şcoală, să avem un job, să ne construim o carieră, să ne cumpărăm o casă şi o maşină.

Câţi dintre noi nu gândim aşa? Iar pentru a ne îndeplini toate acestea şi a intra şi noi în pas cu lumea, a ne demonstra că şi noi putem ce poate lumea, am devenit mai răi, vicleni şi capabili de aproape orice pentru a obţine ceea ce încă ne lipseşte.

Totuşi, gândul care ar trebui să ne domine este: ce vrem să fim? Iar, ulterior, să ne concentrăm asupra ceea ce ne dorim să fim din punct de vedere emoţional, spiritual. Să nu uităm să fim oameni, fraţi, vlăstari ai lui Dumnezeu şi să ne bucurăm de marea iubire ce ne înconjoară şi, mai ales, să ne deschidem sufletele.

bottom of page